Het bestuur van Klusbedrijf Vlak & Strak BV

Wij stellen ons graag aan u voor. Ons prachtige bedrijf kent namelijk een bestuur van broers en zussen. Tim Sikkema is CIO, Jarina Sikkema COO, Gerjan Sikkema CFO en als Anne Sikkema CEO. Het bedrijf is overgenomen van onze vader, die zich altijd met hart en ziel inzette voor het bedrijf. Nu zijn wij aan de beurt, en we treden maar al te graag in zijn voetsporen.

De rest van het Vlak en Strak BV ziet er in een organogram zo uit:

 

Missie

Wij, als Klusbedrijf Vlak & Strak, werken op het gebied van dakkapellen. Hierbij gebruiken wij innovatieve manieren om de klant de optimale beleving en resultaat van het product te bieden, hieraan verlenen wij ons bestaansrecht. Wij streven ernaar om een goede relatie met de stakeholders te onderhouden. Onze klanten bevinden zich in Nederland en staan open voor nieuwe ervaringen en natuurlijk opzoek naar een mooie dakkapel. Voor ons staat de klant centraal, zo mogelijk ook een open blik voor nieuwe technologieën en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Onze ambitie is om deze wereld kennis te laten maken met dé nieuwe technologieën. Onze intentie is om binnen 5 jaar minstens 10% van het marktaandeel in handen te hebben door de consumenten te lokken en te behouden met het feit dat wij de verwachtingen waarmaken.

Visie

Wij, als Klusbedrijf Vlak & Strak, willen steeds meer potentiële klanten omgeving in de toekomst kennis laten maken met ons innovatieve concept. Onze gedroomde positie is om binnen 5 jaar 10% van het marktaandeel in handen te hebben. Dit gaan wij in de toekomst bereiken door de een voorloper te blijven op basis van innovatie, ons concept door middel van reclame bekend te maken en ook prijstechnisch betaalbaar te blijven. Kortom, we willen het bedrijf van onze vader succesvol maken door de klant op één te zetten en verwachtingen waar te maken.

Strategie van Porter

Wij zijn niet bang om anders te zijn, wij zijn geen volgers. De generieke concurrentiestrategie van Porter is dat wij hanteren is de differentiatiestrategie. Wij richten ons op het differentiëren van de organisatie ten opzichte van concurrenten. Wij kunnen door ons te differentiëren van de concurrent een goed imago creëren. Ons product is onderscheidend omdat ons concept al begint met binnenkomst. Wij bieden de ervaring én het product. Men is hierdoor ook bereid om voor ons te kiezen en niet voor de goedkoopste.

KPI's en BBSC

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.